Paling Popular Pemulihan Home Untuk Kulat Nail

Paling Popular Pemulihan Home Untuk Kulat Nail

Apabila anda mendapat jangkitan kulat kaki kuku, anda perlu mengambil tindakan secepat mungkin dengan rawatan yang betul untuk kulat kuku. Terdapat banyak rawatan dan kaedah luar sana untuk anda untuk dipilih, salah satu teknik yang paling biasa ialah penggunaan ubat rumah untuk kulat kuku.

Penggunaan ubat-ubatan rumah telah wujud sekian lama. Ubat-ubatan ini adalah tidak lebih kemudian eksperimen orang telah cuba selama ini. Tetapi, terdapat kes-kes di mana eksperimen ini benar-benar bekerja untuk orang-orang yang cuba mereka. Ia bukan untuk mengatakan bahawa kaedah ini akan bekerja untuk anda.

Berikut adalah beberapa rawatan rumah yang paling popular untuk kulat kuku jari kaki:

Merendam kaki anda dan pencuci mulut, hidrogen peroksida dan apa-apa jenis penyelesaian mesti dilakukan pada setiap hari. Dengan menggunakan kaedah seperti ini boleh mengambil beberapa bulan untuk menghilangkan kulat.

Menggunakan minyak dan Vick Vaporub langsung pada kuku dan kulit anda boleh membantu merawat kulat ini. Minyak yang terbaik untuk memohon kepada kuku anda adalah minyak pokok teh.

Penggunaan cuka adalah kaedah yang anda boleh gunakan untuk merawat kulat kuku jari kaki. Rawatan ini perlu dilakukan setiap hari dan ia perlu digunakan sekurang-kurangnya dua kali sehari atau lebih.

Walaupun ubat rumah untuk kulat kuku jari kaki boleh bekerja untuk beberapa orang, itu tidak bermakna mereka akan bekerja untuk anda. Ia adalah sangat penting bahawa anda berunding dengan doktor anda mengenai kulat kuku anda. Mempunyai kulat ini adalah satu perkara yang serius dan jika anda mempunyai anak-anak mereka dengan baik boleh mendapatkan kulat ini daripada anda.

Perkara yang paling penting untuk diingati ialah, anda mesti mula merawat diri anda dengan seberapa segera yang mungkin. Anda juga perlu ingat bahawa walaupun kaedah yang disebutkan di atas boleh bekerja, anda masih perlu berjumpa dengan doktor anda. Jika tiada kaedah ini bekerja untuk anda, terdapat beberapa penyelesaian lain selain daripada ubat rumah untuk kulat kuku.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar