Menjadi lebih tinggi semulajadi - Tiga Langkah di Ladder untuk Berkembang Lebih Tinggi

Menjadi lebih tinggi semulajadi - Tiga Langkah di Ladder untuk Berkembang Lebih Tinggi

Adakah anda salah seorang daripada ramai orang yang telah diberikan di atas semakin tinggi apabila jawapan adalah betul-betul di hadapan anda? Memang benar bahawa apabila anda berada di usia dua puluhan tulang anda telah berhenti berkembang tetapi ini tidak bermaksud untuk mengatakan anda tidak boleh mendapat ketinggian.

Adakah anda pernah melihat Pitchers besbol senjata. Cabang membaling adalah nyata lebih panjang daripada lengan lain dan mereka mendapat seperti itu dari regangan. Prinsip yang sama digunakan untuk mendapatkan ketinggian.

Jika anda fikir anda tidak boleh mendapatkan ketinggian berfikir lagi. Ia tidak pernah terlambat untuk menjadi lebih tinggi. Ikuti tips untuk menjadi lebih tinggi untuk membantu anda.

Terdapat tiga langkah-langkah untuk meningkatkan pertumbuhan. Mereka makan, tidur dan bersenam.

Makan dengan betul dan mengelakkan makanan ringan adalah satu cara utama untuk membantu badan anda untuk berkembang. Tanpa ini apa-apa tindakan lain yang anda lakukan akan gagal. Bahan api Makanan pertumbuhan anda. Makan sayur-sayuran, buah-buahan dan makanan dengan kalsium adalah apa yang anda perlukan.

Menjalankan kuasa-kuasa badan anda untuk menghasilkan pecah hormon pertumbuhan manusia, rahsia di sini adalah bahawa badan anda akan menjalankan menghasilkan selama berjam-jam selepas anda berhenti. Inilah sebabnya mengapa orang-orang yang menjalankan banyak tiba-tiba tumbuh di spurts. Bersenam dan makan makanan yang betul akan menghantar anda dalam perjalanan anda untuk mendapat inci tinggi.

Tidur dengan betul adalah sangat penting untuk pertumbuhan anda. Jika anda hanya tidur lima atau enam jam setiap malam anda sedang merosakkan peluang anda untuk berkembang.

Apabila anda sedang tidur ini adalah apabila badan anda berkembang dan anda mendapat manfaat daripada semua senaman dan makan dengan betul.

Ini adalah asas kepada apa yang program pertumbuhan kerja. Beberapa program kerja yang lebih baik daripada yang lain, jadi ia adalah penting anda memilih yang betul. Anda tidak boleh membuang masa pertumbuhan program-program yang tidak berfungsi. Ambil tindakan sekarang dan mendapatkan ketinggian dengan tip-tip untuk menjadi lebih tinggi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar