Merah kemalu-maluan Pipi - Cara Berhenti dan Mencegah Face berlebihan merah kemalu-maluan

Merah kemalu-maluan Pipi - Cara Berhenti dan Mencegah Face berlebihan merah kemalu-maluan

Merah kemalu-maluan pipi adalah normal bagi manusia dan boleh dihormati sebagai comel atau monumental. Sebaliknya, sesiapa sahaja yang mengalami berterusan, Bera yang tidak terkawal yang paling mungkin mempunyai perspektif yang berbeza keseluruhannya mengenai perkara ini. Sesetengah blushers boleh ketawa ia di luar dan bergerak ke atas yang merupakan cara yang normal dan sihat untuk menangani merah kemalu-maluan. Orang lain begitu malu dengan pipi merah kemalu-maluan mereka bahawa mereka mula takut bertukar menjadi merah di hadapan orang lain. Mereka merah di apa-apa dan segala-galanya dan selalunya mempunyai fobia sosial juga. Ia boleh agak satu perasaan yang janggal, tidak selesa, dan tidak berdaya menjadi merah di hadapan orang lain tanpa alasan sama sekali. Saya pernah ke sana. Saya di sini untuk memberitahu anda bahawa anda BOLEH menyembuhkan curahan muka yang berlebihan anda dan ketakutan dan kebimbangan yang datang bersama-sama dengannya.

Berikut adalah senarai ringkas rawatan untuk menyembuhkan pipi merah kemalu-maluan anda:

Relaksasi Latihan - Belajar bagaimana untuk berehat sebelum tangan banyak boleh membantu orang yang mengalami kegelisahan dan tidak terkawal pipi merah kemalu-maluan.
Latihan Pernafasan - Terdapat teknik pernafasan yang berbeza yang boleh membantu dengan kebimbangan sosial dan merah kemalu-maluan pipi. Satu senaman pernafasan yang membantu saya ada adalah bernafas dgn diafrakma. Ini adalah di mana anda menarik nafas perlahan-lahan melalui hidung anda menggunakan abdomen dan diafragma anda. Anda kemudian menghembus nafas perlahan-lahan menumpukan perhatian kepada melepaskan semua fikiran negatif dan perasaan yang telah dibangunkan.
Meditasi dan Visualization- Terdapat banyak cara yang berbeza yang orang memilih untuk bermeditasi dan menggambarkan. Meditasi banyak boleh membantu orang yang menderita dengan merah kemalu-maluan pipi dan kebimbangan yang tinggi.
Hypnosis - hipnosis telah digunakan selama bertahun-tahun untuk merawat pelbagai aliments termasuk fobia sosial dan Bera muka. Ia berfungsi untuk menggantikan pemikiran negatif anda dengan pemikiran yang lebih positif dan ikrar.
Terapi Tingkah Laku Kognitif (CBT) - Ini adalah satu yang sangat biasa dan didokumentasikan dengan baik untuk rawatan untuk muka merah kemalu-maluan, kebimbangan sosial, dan banyak fobia lain. Ia adalah gabungan terapi kognitif dan terapi tingkah laku. Terapi kognitif berfungsi pada pemikiran dan kepercayaan anda, sedangkan terapi tingkah laku bekerja pada sikap anda dalam keadaan tertentu dan kadang-kadang kegunaan
Jangan Elakkan - Ini adalah langkah yang paling sukar tetapi amat penting. Lebih banyak anda mengelakkan lebih teruk lagi ketakutan anda di pipi merah kemalu-maluan akan mendapat. Saya mengelak ke titik bahawa saya tidak mahu meninggalkan rumah saya!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar