Herba Rawatan Untuk Fibroid Tumor - Mengecutkan fibroid Sememangnya

Herba Rawatan Untuk Fibroid Tumor - Mengecutkan fibroid Sememangnya

Rawatan herba untuk ketumbuhan fibroid telah digunakan dengan pelbagai peringkat kejayaan selama bertahun-tahun bagi wanita yang ingin mengecilkan fibroid secara semula jadi. Apabila digunakan secara berasingan, ia tidak mungkin bahawa rawatan herba sepenuhnya akan menyembuhkan fibroid. Walau bagaimanapun, adalah mungkin bahawa beberapa penambahbaikan akan berlaku.

Bentuk rawatan adalah paling berkuasa apabila digunakan dalam kombinasi dengan lain yang diketahui rawatan semula jadi untuk fibroid dan wanita sering mendapati bahawa pendekatan yang pelbagai yang merangkumi menggunakan herba betul boleh mempunyai kesan yang cepat dan kuat pada fibroid yang sedia ada dan boleh menghalang pertumbuhan baru.

Walaupun doktor tidak pernah tahu apa yang telah menyebabkan fibroid dalam setiap individu, mereka bersetuju bahawa terdapat beberapa faktor yang biasa bagi kebanyakan wanita. The hormon estrogen seolah-olah mempunyai kesan dramatik pada pertumbuhan fibroid dan ia juga diketahui bahawa wanita yang mempunyai tahap estrogen yang tinggi adalah lebih cenderung untuk mempunyai fibroid. Sebagai estrogen adalah kedua-duanya dihasilkan oleh, dan disimpan di dalam sel-sel lemak, mengekalkan berat badan yang sihat untuk memastikan bahawa tahap estrogen berada pada apa yang dianggap tahap normal. Di samping itu, ia telah menunjukkan bahawa sesetengah wanita masih mempamerkan lebihan estrogen walaupun mengekalkan berat badan yang normal. Ujian telah sering kemudiannya menunjukkan bahawa wanita-wanita yang dibawa estrogen yang berlebihan di dalam hati dan bahawa sumber ini adalah toksin alam sekitar dan pencemaran.

Dalam keadaan ini, ini adalah di mana rawatan herba untuk ketumbuhan fibroid benar-benar dapat membuktikan yang tidak ternilai.

Sebagai sebahagian daripada detox hati secara keseluruhan, herba seperti Vitex dan Ekstrak Dandelion dan Susu Thistle boleh menjadi amat berkesan pada metabolisme estrogen yang berlebihan dari badan.

Selain ini, rawatan herba lain untuk tumor fibroid boleh digunakan untuk membantu melegakan keradangan dan dengan itu mengurangkan saiz fibroid dan ini termasuk Yam Liar, Halia, dan Bupleurm.

Ia tidak boleh ditekankan pemikiran cukup bahawa walaupun herba adalah satu rawatan semula jadi, mereka boleh menjadi sangat kuat dan hanya boleh digunakan dalam kuantiti seperti yang disyorkan oleh pengamal bertauliah. Daripada membeli herba secara berasingan, ia sering lebih baik untuk membeli mereka dalam sebatian siap yang sesuai untuk keadaan anda sendiri sebagai persediaan yang berbeza yang diperlukan untuk gejala yang berbeza.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar