A Beberapa Perkara Mudah untuk Bantuan Anda Sememangnya Tumbuh 2-3 Inci dalam Hanya 6 Minggu

A Beberapa Perkara Mudah untuk Bantuan Anda Sememangnya Tumbuh 2-3 Inci dalam Hanya 6 Minggu

Ia adalah menarik untuk mengetahui bahawa anda kini boleh mendapat sekurang-kurangnya 2-3 inci tanpa apa-apa operasi dahsyat atau pil hormon. Saya di sini untuk menunjukkan kepada anda beberapa perkara mudah yang akan membuat perubahan ketara dalam ketinggian anda. Jika anda sudah bersedia untuk membantu diri anda mendapatkan lebih tinggi kemudian membaca.

Jika anda ingin menjadi lebih tinggi hari ini terdapat beberapa perkara mudah yang boleh anda lakukan. Pertama berdiri tegak dengan bahu anda kembali, dagu dan dada keluar anda akan terkejut pada berapa ramai orang yang tidak melakukan ini, dengan berbuat demikian, saya memberi jaminan kepada anda bahawa ia akan membuat perbezaan yang ketara dalam ketinggian anda. Saya tahu bunyinya untuk mudah tetapi banyak orang tidak benar-benar melakukan ini supaya memberikan cuba bermula dari sekarang.

Satu latihan mudah yang bekerja untuk saya adalah setiap pagi dan malam selama 5 - 10 minit saya akan berdiri dengan kaki lurus dan perlahan-lahan membongkok dan menyentuh jari kaki saya (atau sehampir anda boleh mendapatkan) dengan berbuat demikian ia terbentang otot belakang anda dan membantu membuka tulang belakang dan dalam tempoh beberapa minggu anda akan melihat perbezaan dalam ketinggian dan fleksibiliti.

Terdapat banyak lagi latihan di luar sana yang akan membantu anda untuk menjadi lebih tinggi tetapi terdapat terlalu banyak untuk disenaraikan di sini, jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut anda boleh layari link di bahagian bawah halaman. Kebanyakan orang berfikir bahawa apabila mereka menjadi dewasa dan berhenti membesar mereka tidak mampu untuk menjadi apa-apa lebih tinggi, ini tidak benar kerana ia telah dibuktikan sebaliknya secara saintifik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar