Bagaimana untuk Dapatkan Lebih Tinggi dalam tempoh yang singkat masa!

Bagaimana untuk Dapatkan Lebih Tinggi dalam tempoh yang singkat masa!

Jika anda sedang mencari maklumat tentang bagaimana untuk mendapatkan lebih tinggi, anda telah datang ke tempat yang betul. Artikel ini akan menyentuh mengenai kaedah yang berkesan untuk menambah ketinggian serta kaedah lain yang kita fikir anda perlu menjauhkan diri daripada. Pertama, mari kita mulakan dengan penipuan. Sebelum pergi lebih lanjut, izinkan saya memberi anda beberapa latar belakang.

Ia adalah mustahil untuk merangsang pertumbuhan tulang selepas plat pertumbuhan gabungan telah berlaku. Ini biasanya tidak lama selepas akhir baligh. Jadi mana-mana produk yang menjanjikan untuk memulakan semula pertumbuhan tulang atau mana-mana karut itu lain adalah satu penipuan. Tiada pil, tiada ramuan atau apa-apa lagi yang boleh membuat tulang anda memanjang selepas mereka telah berhenti berbuat demikian.

Berita baik adalah bahawa anda masih boleh menjadi lebih tinggi. Bukan itu sahaja! Anda sebenarnya boleh melakukannya secara semula jadi dengan mengikuti kaedah yang berasaskan saintifik. Biar saya jelaskan sedikit lagi. KITA semua telah tersembunyi inci yang kita tidak pernah tahu kami mempunyai. Pernahkah anda perasan bahawa Ibu atau datuk anda semakin pendek kerana usia mereka? Pasti anda mempunyai! Ini sebenarnya adalah satu fakta yang sama. Mampatan tulang belakang dan kemerosotan, bersama-sama dengan postur yang lemah membuat mereka "mengecut".

Well graviti, kesihatan yang tidak baik, degenerasi tulang rawan dan mampatan hadir pada usia yang sangat awal. Ini adalah di mana anda sebenarnya boleh belajar bagaimana untuk mendapatkan yang lebih tinggi. Ada kaedah yang menggabungkan pemakanan, senaman dan regangan untuk menentang dan malah mengundur syarat yang dinyatakan di atas. Apabila anomali ini diperbetulkan, hasilnya ditambah inci. Kaedah-kaedah ini benar-benar boleh menambah mana-mana antara 2 hingga 4 inci dalam ruang beberapa minggu pendek.

Latihan tertumpu kepada aktiviti seperti berenang dan juga laluan yang menyebabkan ketinggian ditambah. Kolam mempunyai beberapa manfaat. Selain daripada otot keseluruhan yang besar dan kardio senaman ia boleh mengukuhkan dan meregangkan tulang belakang anda semua pada masa yang sama. Terdapat juga membentang bahawa kerja-kerja untuk mencapai yang berikut 3 keputusan:

Menguatkan otot kembali memberi sokongan tulang belakang yang baik untuk menjaga belakang anda lurus dan tinggi. Ini boleh membantu dengan masalah postur seperti scoliosis dan syarat lain
Terbentang yang nyahmampat tulang belakang.
Terbentang dan latihan yang membina semula dan mengukuhkan tulang rawan yang ada di antara vertebra tulang belakang.
Digabungkan, ini terbentang dan latihan boleh menambah sehingga 2 atau 4 inci ke bingkai anda. Senaman ini adalah semulajadi dan sangat selamat. Selain keuntungan tinggi, orang yang menggunakan teknik-teknik ini menikmati badan yang lebih sihat dan kuat. Sebagai pendek adalah tidak seronok. Terdapat kekurangan keyakinan diri yang sering menyatakan dirinya dalam hubungan dan di tempat kerja. Ia adalah satu fakta yang diketahui bahawa dunia nikmat individu lebih tinggi. Ia adalah lebih mudah bagi seseorang yang lebih tinggi untuk mendaki tangga profesional daripada ia adalah untuk orang yang lebih pendek. Terdapat contoh-contoh yang tidak terkira banyaknya situasi di mana ini berlaku.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar