Jumlah Cleanse Colon - Mengapa Pertama 5 Hari Amat Penting Untuk Kejayaan Anda

Jumlah Cleanse Colon - Mengapa Pertama 5 Hari Amat Penting Untuk Kejayaan Anda

Manfaat daripada sejumlah membersihkan kolon boleh berubah-ubah kehidupan. Testimonial melimpah ruah dari individu-individu yang telah kehilangan berat badan, meningkatkan kualiti tidur, tahap tenaga meningkat, dan lain-lain dan lain-lain Kebanyakan membersihkan mengambil sejumlah kira-kira 3 minggu untuk disiapkan. Sudah tentu, panjang yang berbeza-beza dari individu ke individu. Dalam tempoh 3 minggu, 5 hari pertama adalah sangat penting untuk kejayaan keseluruhan prosedur.

Lazim, individu mula mengingati pembersihan kolon selepas lama bertahan serangan yang panjang sembelit. Nasib baik, alternatif yang kini boleh didapati kepada prosedur pengairan kolon tradisional, yang mahal dan tidak selesa. Namun, alternatif ini masih memberikan sejumlah membersihkan kolon.

Kebanyakan dalam cleansings rumah kolon dilaksanakan dalam 2 peringkat. Peringkat awal adalah untuk mendorong membuang air besar, dan penghapusan diteruskan. Ini sering disebut sebagai peringkat peraturan. Agen semula jadi seperti Cape Aloe daun, Senna Leaf dan Barberry Root, antara lain sering digunakan.

Peringkat kedua sering dirujuk sebagai "membersihkan" pentas. Peringkat ini biasanya memerlukan penggunaan yang lebih besar kapsul pembersihan atau serbuk. Biji flaks dan Psyllium sekam, antara ejen-ejen lain, digunakan agak kerap di peringkat ini. Air dimakan dalam kuantiti yang besar di kedua-dua peringkat.

Peringkat pertama, yang biasanya berlangsung kira-kira 4-7days, adalah sangat penting untuk mendapatkan hasil jangka panjang. Kandungan utama usus besar perlu dipindahkan untuk dinding usus besar yang akan disucikan dan dilucutkan bahan tahi kesan.

Penyingkiran bahan dampak ini adalah penting bagi individu untuk mengalami faedah-faedah kesihatan utama daripada sejumlah membersihkan kolon. Proses ini boleh mengambil masa sehingga 2 minggu.

Jadi, jumlah kolon membersihkan untuk anda?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar