3 Sebab Utama Anda Perlu Cleanse Colon Laman Sekarang

3 Sebab Utama Anda Perlu Cleanse Colon Laman Sekarang

Sehingga agak baru-baru ini, membersihkan rumah kolon adalah sebahagian dari jarang a. Apabila seseorang individu memerlukan pembersihan kolon, umumnya mereka telah dirujuk kepada juruteknik berlesen yang dilakukan pengairan kolon. Nasib baik, masa telah berubah, dan ia adalah mungkin untuk membersihkan kolon anda di rumah dengan semua bahan-bahan semula jadi. Sekarang mungkin masa yang kritikal untuk mempertimbangkan membersihkan kolon untuk 3 sebab utama.

1) Keluarkan Toksin Dari Tubuh Anda

Kebanyakan rakyat Amerika makan sejumlah besar makanan yang diproses. Ini adalah makanan yang dirawat dengan bahan pengawet, dan sarat dengan trans-lemak dan pewarna kimia. Ini adalah berpotensi bahan-bahan berbahaya yang perlu dihapuskan dari badan.

Malangnya, serat yang mencukupi juga hilang daripada kebanyakan diet Amerika. Serat adalah penting kerana ia memudahkan pembersihan kolon, dan penyingkiran ejen yang berpotensi toksik. Pada asasnya, gabungan serat yang sangat sedikit, dan banyak bahan tambahan makanan toksik, membawa kepada pengumpulan toksin dalam kolon. A membersihkan rumah kolon boleh membantu menyingkirkan bahan-bahan toksik ini, dengan melonggarkan dan menghapuskan perkara dampak tahi yang terompah kolon.

2) Meningkatkan Tahap Tenaga

Penyerapan yang betul nutrien dalam makanan kita adalah penting untuk kesihatan dan daya hidup kami. Apabila dinding usus kita menjadi dipenuhi dengan mereput makanan dan kotoran, penyerapan yang betul boleh terjejas. Ramai individu melaporkan peningkatan dramatik dalam tenaga selepas membersihkan rumah kolon, mungkin kerana dapat membuat lebih baik menggunakan makanan yang mereka makan.

3) Berat Badan

Setelah selesai pembersihan kolon, ia bukan luar biasa bagi individu untuk kehilangan beberapa pound. Membersihkan kali ini telah berjaya dibuang jauh sejumlah besar bahan kesan. Kehilangan berat badan mempunyai manfaat tambahan untuk meningkatkan tahap tenaga dan meningkatkan rasa keseluruhan kesejahteraan.

Jadi, adalah membersihkan kolon untuk anda?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar