Menyembuhkan Asli Untuk Kulat Nail - menghilangkan kuku jari kaki Kulat jalan Asli

Menyembuhkan Asli Untuk Kulat Nail - menghilangkan kuku jari kaki Kulat jalan Asli

Kulat kuku adalah jangkitan yang berlaku di bawah satu atau lebih kuku pada jari atau jari kaki anda, walaupun ia adalah terutamanya dilihat di bawah kuku kaki, kerana kelembapan yang disebabkan oleh tenaga pengajar atau pancuran. Jika tidak sembuh terus kulat mula bergerak lebih mendalam di bawah anda kuku menyebabkan mereka menjadi keras, menghitamkan dan akhirnya membangunkan runtuh tepi sekitar kuku anda yang boleh menjadi sangat menyakitkan.

Selain daripada ubat yang ditetapkan oleh doktor, terdapat banyak penawar semula jadi untuk kulat kuku yang boleh dilakukan dari keselesaan rumah anda sendiri dengan menggunakan pelbagai jenis bahan-bahan semulajadi dan minyak. Ubat-ubatan ini telah terbukti berjaya dan juga ubat-ubatan yang ditetapkan.

Banyak bahan rumah terus bekerja untuk dapat menyembuhkan kulat kuku, saya mempunyai seorang sahabat yang digunakan untuk membersihkan kaki yang dijangkiti dengan Listerine tiga kali sehari selama dua minggu menggunakan q-tip, pada akhir tiga minggu kuku beliau adalah hampir 100% sembuh. Teh minyak pokok adalah satu lagi ubat rumah yang baik, dengan hanya membersihkan kuku dijangkiti anda beberapa kali sehari dengan kapas direndam dalam minyak pokok teh, kuku anda akan menyembuhkan.

Satu lagi ubat yang bekerja tetapi mengambil sedikit masa untuk berkuat kuasa adalah Vicks wap gosok, hanya memohon kepada kuku anda dan semua kulit di sekitarnya malam setiap sebelum tidur dan ia akan mula untuk menyembuhkan kuku anda. Pembersihan kuku anda dengan cuka adalah ubat yang sangat lama untuk kulat kuku, digunakan selama bertahun-tahun dan terbukti untuk mengambil apa-apa jangkitan bawah kuku anda, menggunakan cuka juga membantu untuk mencegah kulat kuku daripada datang kembali.

Jika anda mengalami kulat kuku sama ada di jari atau jari kaki anda dan anda mahu untuk mencari ubat buatan sendiri daripada menghabiskan banyak wang pada ubat-ubatan yang ditetapkan, mencari kedai kesihatan berhampiran rumah anda atau melihat di internet dan anda akan yakin untuk mencari ubat yang amat berkesan yang 100% semula jadi dan jauh lebih murah!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar