Musytari Microlite Hanya tidak berbaloi

Musytari Microlite Hanya tidak berbaloi

Jika anda mempunyai belanja dan masih cuba untuk mencari yang ionizer air yang mendapat pekerjaan yang dilakukan dengan betul, anda mungkin melihat ke dalam membeli Jupiter Microlite. Ia bunyi yang baik di atas kertas, dan cukup banyak orang melihat ke dalam mendapatkan satu, sebahagian besar kerana ia kos $ 875 - hampir separuh daripada kos yang atas i0nizer air line. Tetapi apa yang anda tidak benar-benar mengetahui sehingga anda mendapatkan mesin ini adalah bahawa ionizer ini tidak cukup sehingga standard kuasa model yang bersaing, dan dengan itu, jika anda sedang mencari untuk ionizer yang boleh anda gunakan sepanjang hari , gelas itu di samping menggunakan dalam air memasak anda, dan semua barangan lain yang baik yang anda boleh menggunakan ionizer sepenuhnya, anda akan berakhir dengan banyak sakit kepala dalam proses. Dalam artikel ini, mari kita pergi lebih jauh ke terperinci di beberapa ulasan kami telah mendapat kembali tentang Jupiter Microlite.

Berjuang untuk Mencapai pH yang Dijanjikan
Musytari Microlite berjanji untuk dapat output pH 4,0-6,0 dalam julat asid, dan 9,0-10,0 dalam julat alkali. Walau bagaimanapun, dengan membaca ulasan pembeli dalam talian, anda akan mendapati bahawa mesin itu agak sering tidak dapat memukul mereka julat, terkejut pembeli. Jika anda cuba air yang mengalir melalui mesin pada kadar yang normal, pH tidak akan terjejas apabila ia keluar. Dalam usaha untuk mendapatkan air mana-mana berhampiran julat pH yang anda inginkan, anda akan perlu untuk menjalankan air keluar pada kadar yang hampir tidak melebihi meleleh. Dan itupun, ramai pembeli telah mendapati bahawa mereka tidak boleh datang mana-mana berhampiran 10.0 kealkalian ke arah yang tinggi pelbagai diiklankan itu.

Amat bergantung kepada air Sumber
Mesin Seminggu ini akan bergantung kebanyakannya kepada jumlah mineral yang ada dalam air paip anda. Jika anda tidak berada dalam kawasan yang mempunyai hak air yang sangat galian dari awal, saya tidak boleh mengatakan bahawa saya akan mengesyorkan mesin ini, semata-mata kerana ia cukup tidak berkuasa. Anda kemungkinan besar akan mendapati diri anda menunggu lama untuk mendapatkan hanya satu cawan air daripada itu, dan selepas semua itu, ia masih tidak akan melanda pH yang dikehendaki.

Kos Analisis / Manfaat
Ya, Jupiter Microlite adalah salah satu mesin paling murah di luar sana, dan ia datang dari sebuah syarikat terkemuka. Walau bagaimanapun, bagi semua sakit kepala yang kemungkinan besar akan datang dengan mesin ini, kami fikir anda mungkin akan ingin anda hanya akan memelihara $ 875, atau muncul untuk bahagian atas model garis. A ionizer air adalah satu pelaburan yang serius, dan jika anda akan membeli satu, anda perlu mendapatkan satu yang anda tahu anda tidak akan mempunyai sebarang kekesalan, salah satu yang anda gembira akan menggunakan setiap hari tanpa menunggu lebih satu minit bagi tiap-tiap kaca anda memerah keluar.

Satu-satunya pengguna yang mungkin ingin mempertimbangkan mesin ini adalah mereka yang mempunyai air yang sangat galian dan yang agak yakin bahawa tidak ada apa-apa bahan cemar di dalam air mereka untuk memulakan. Dalam kes itu, anda boleh mempertimbangkan untuk melakukan percubaan 60 hari dan melihat bagaimana anda rasa mengenainya. Jika ia tidak berfungsi, pastikan untuk menaik taraf dalam masa sebelum anda terjebak dengan mesin sub-par.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar